تحلیل و بررسی کفش های ورزشی

  • ۰
  • ۰

المپیکی‌ها اغلب به‌عنوان شخصیت‌های لاغر، عضلانی و یونانی-خدا در نظر گرفته می‌شوند که ما مردم عادی هر چهار سال یک‌بار از طریق صفحه‌نمایش تلویزیون‌مان آن‌ها را تماشا می‌کنیم، و شاهکارهای باورنکردنی را انجام می‌دهند که به نظر می‌رسد برخلاف قوانین طبیعت است. اما وقتی المپیکی‌ها از تیرهای تعادل عقب نمی‌زنند، توپ‌های فوتبال را به پشت تور نمی‌برند یا با سرعت نور در مسیر حرکت نمی‌کنند، دقیقاً چه می‌کنند؟ ما با کوری مک گی و هدر مک لین، المپیکی های 2020 که نماینده ایالات متحده در مسابقه 1500 متر بودند، صحبت کردیم تا درباره آیین های دویدن، میان وعده ها، کفش ها و موارد دیگر مورد علاقه آنها بیاموزیم.

کوری مک گی در پاس کریستین، می سی سی پی بزرگ شد و اکنون در بولدر، کلرادو با تیم باس تمرین می کند. او که در یک خانواده بزرگ بزرگ شد، از دویدن به عنوان زمان ارزشمند تنهایی خود برای فرار از دست خواهر و برادرش استفاده کرد. درست مثل بقیه ما، دویدن یک سرگرمی بود که مک گی کم کم جدی تر شد. او به دانشگاه فلوریدا رفت تا برای برنامه‌های کراس کانتری و ردیابی Gators رقابت کند، جایی که ده بار یک آمریکایی تماماً آمریکایی بود.

اگرچه او در کلرادو تمرین می‌کند، اما مکان مورد علاقه‌اش برای دویدن نزدیک ساحل است (به لطف تربیت او در خلیج فارس). مسابقه مورد علاقه مک گی مسابقات قهرمانی ایالات متحده است - در نسخه 2023 به او توجه کنید زیرا او برای مقام نمایندگی ایالات متحده در مسابقات جهانی دو و میدانی در بوداپست مبارزه می کند.

هدر مک‌لین در Peabody، ماساچوست بزرگ شد و در بوستون، ماساچوست با New Balance Boston قطار می‌کند. مک لین یک شهروند نیوانگلندی است - وقتی در کنار رودخانه چارلز تمرین نمی کند، می توانید او را در یک بازی رد ساکس در حال نوشیدن قهوه سرد دانکین بیابید.

هدر با کسب مقام سوم در مسابقات المپیک 2020، علاقمندان دو و میدانی را غافلگیر کرد و بلیتی به توکیو برای شرکت در اولین بازی های المپیکش به دست آورد. پس از موفقیت در المپیک، او در حالی که در مسابقات قهرمانی کشور داخل سالن USATF در مسابقه 1500 متر پیروز شد، قهرمان کشور شد. این پیروزی او را در بلگراد برای مسابقات قهرمانی داخل سالن جهان در سال 2022 به ارمغان آورد، جایی که او هفتم شد.

کفش مورد علاقه مک‌لین برای دویدن، New Balance 880 است، یک مربی نرم و انعطاف‌پذیر که تقریباً می‌تواند هر دوی را تحمل کند. اگرچه مسابقه 1500 متر تخصص او است، او می گوید که دوی 800 متر در واقع مسافت مورد علاقه اوست زیرا "زمان زیادی برای فکر کردن وجود ندارد، شما فقط باید بروید." در مسابقات 1500 متری آینده ... یا شاید 800، مراقب MacLean در صحنه جهانی باشید!

بنابراین دفعه بعد که می‌بینید المپیکی‌های مورد علاقه‌تان در حال انجام شاهکارهای باورنکردنی هستند، به یاد داشته باشید که با وجود مدال‌ها، افتخارات و جوایز، آنها نیز از خواهر و برادر خود آزرده می‌شوند و (گاهی اوقات) کمی بیش از حد قهوه می‌نوشند. بله، آنها دقیقاً مانند ما هستند!

  • ۰۱/۰۸/۰۹
  • ali ma

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی