تحلیل و بررسی کفش های ورزشی

  • ۰
  • ۰

توسط تیم بررسی Fleet Feet. با بیش از 80 سال تجربه ترکیبی، تیم بررسی ما به ارائه بررسی های عمیق در مورد لوازم و کفش اختصاص داده شده است تا به شما کمک کند بهترین کفش و تجهیزات را برای اجرای بعدی خود پیدا کنید.

انتظار غیر منتظره را داشته باشید. این دقیقاً همان چیزی است که بروکس با شفق قطبی به میز می آورد.

طراحان Brooks Blue Line با الهام از پنجاهمین سالگرد فرود آپولو 11 بر ماه، شفق قطبی را با زیبایی شناسی ماورایی خلق کردند.

Aurora طراحی مفهومی را با بازخورد بیومکانیکی ترکیب می‌کند تا تجربه‌ای متفاوت از دویدن ایجاد کند. Brooks Aurora یک مدل مفهومی برای فوم DNA Loft v3 تازه مهندسی شده بروکس است.

DNA Loft v3 از نیتروژن تزریق شده برای احساس سبک وزن و تندرستی که تحت فشار به خطر نمی افتد. در ترکیب با پاشنه و جلوی پا جدا شده، Aurora مانند یک کفش ماه عمل می کند، همانطور که به نظر می رسد.

بازبینان ما طراحی شیک و سبک وزن و بالشتک‌های جدید Aurora را دوست داشتند.

شیرجه طراح

ما با نیکیل جین، مدیر ارشد محصولات بروکس بلو لاین، گفت‌وگو کردیم تا پس‌زمینه الهام‌بخش و فرآیند طراحی پشت Aurora را به دست آوریم.

دونده ای که کفش دویدن بروکس آرورا را پوشیده است

آزمایشگاه‌های توسعه Brooks Blue Line حدود سه سال و نیم پیش به عنوان راهی برای این شرکت برای پیشی گرفتن از منحنی فناوری و نیازهای مصرف‌کننده ایجاد شدند. احتمالاً از قبل با کار آنها آشنا هستید: Hyperion و Hyperion Elite 2 هر دو در آزمایشگاه Blue Line متولد شدند.

"هدف ما با Aurora ایجاد یک تجربه دویدن شبیه به دویدن در فضا است. جین می‌گوید: ما آن را شفق قطبی از روی شفق قطبی، در جو، تا جایی که ممکن است نزدیک به فضا نامیدیم.

طراحی بروکس معمولاً توسط بیومکانیک دونده مشخص می شود. اگرچه شفق قطبی ممکن است شبیه چیزی باشد که تا به حال ندیده اید، عملکرد آن منحصر به فرد بروکس است.

ما می خواهیم یک تجربه دویدن طبیعی را ارائه دهیم. جین می گوید: ما به دنبال ایجاد حس غلتیدن با چرخش آسان هستیم و در عین حال بالشتک بیشتری را بدون کاهش وزن اضافه می کنیم.

به جرات می توان گفت که Brooks Aurora فراتر از انتظارات است.

یک قدم کوچک برای انسان، یک جهش عظیم برای بروکس

Brooks Aurora دارای ظاهری زیبا و جذاب و عملکرد شگفت‌انگیز ازدحام جمعیت است.

در هسته مدل طراحی آرورا، پاشنه و جلوی پا جدا شده قرار دارد. جین توضیح می‌دهد که از طریق مطالعات بیومکانیکی بروکس، طراحان کشف کرده‌اند که جلوی پا و پاشنه در هنگام دویدن متفاوت رفتار می‌کنند.

"دیدگاه بروکس در درجه اول توسط بیومکانیک مشخص می شود. ما می‌خواهیم یک تجربه دویدن طبیعی ارائه دهیم و متوجه شدیم که پاشنه و جلوی پا اغلب می‌خواهند به طور طبیعی مستقل از یکدیگر کار کنند

عکسی از کفش دویدن بروکس آرورا

اگر یک مهاجم پاشنه پا یا مهاجم جلوی پا هستید، از قبل می دانید که این چه حسی دارد.

بدن هنگام دویدن، بسته به الگوی راه رفتن منحصر به فرد شما، فشارهای متفاوتی را بر روی قسمت های مختلف پا وارد می کند.

جین می‌گوید: «بنابراین هنگام طراحی Aurora، ما یک پاشنه و جلوی پا به‌طور چشمگیری جدا شده با بالشتک خنثی برای این کار اجرا کردیم.

پاشنه جدا شده Aurora امکان تنظیم استراتژیک پاشنه و جلوی پا را مستقل از یکدیگر فراهم می کند.

این انقلابی است

کفش دویدن بروکس آرورا

همراه با شکل اریب اغراق‌آمیز پاشنه، Aurora نوید یک حرکت غلتان و بالشتک‌دار را می‌دهد که شبیه سایرین نیست.

تیم بررسی‌کنندگان ما از عملکرد Aurora در حال اجرا شگفت‌زده نشدند.

یکی از داوران می‌گوید: «آرورا به‌عنوان یک کفش سرعتی معرفی نمی‌شود، اما به‌طور شگفت‌انگیزی برای دویدن سریع در آن سرگرم‌کننده است و برای بالا بردن سرعت به خوبی کار می‌کند».

فوم DNA Loft v3 تزریق شده با نیتروژن نیز موفقیت آمیز بود. داوران احساس سبکی و تندرستی در پیاده روی و دویدن را دوست داشتند.

بعلاوه، شکل اغراق آمیز و گرد فوم میانی کفی، تحسین های زیادی را به همراه داشت.

اسکات بزرگ! این کفش ها ظاهر خوبی دارند

Aurora's فوراً به تیم بازبینی ما بازگشتی بزرگ به حالات آینده داد.

طراحی فضایی جالب از پنجاهمین سالگرد فرود آپولو 11 بر ماه در سال 2019 الهام گرفته شده است، اما Aurora's به راحتی می تواند یکی از محبوب ترین مارتی مک فلای باشد.

شخصی خم می شود تا بند کفش دویدن بروکس آرورا را ببندد

بروکس شفق قطبی را با یک رویه مونومش و شفاف طراحی کرد که به طرز باورنکردنی سبک و قابل تنفس است.

یکی از منتقدین خاطرنشان می‌کند: «این کفش‌ها به لطف رویه‌ی سبک وزن، توری فوق‌العاده تنفسی و ساختار چکمه‌ای صاف و بدون درز، در گرما عملکرد فوق‌العاده‌ای دارند.

monomesh به طور یکپارچه در ساخت چکمه کار می کند. زبان چسبیده و توری‌های بسیار نرم و کشسان به شما این امکان را می‌دهد که این احساس را داشته باشید که آیا در شهر قدم می‌زنید یا Aurora خود را برای دویدن می‌برید.

رویه کاملاً متفاوت از مربی های سنتی بروکس است که من به آن عادت کرده ام. شفاف است و خنک به نظر می رسد، اما سفت تر از نرم به نظر می رسد. خوشبختانه، وقتی شروع به دویدن می کنم، کاملاً از آگاهی من ناپدید می شود. یکی از منتقدان می‌گوید: من عاشق تنفس آن هستم.

کفش دویدن بروکس آرورا

بررسی کننده

rs به ​​ویژه با احساس جادارتری که Aurora در مقایسه با سایر مدل های بروکس ارائه می دهد تحت تأثیر قرار گرفتند.

تناسب شفق قطبی برای من طولانی تر و پهن تر از کفش های بروکس است. شاید حتی نیم سایز بلند باشد. من آن را در کنار یک Ghost 13 قرار دادم و Aurora قطعا جادارتر است. یک منتقد می‌گوید علیرغم جادار بودن، مشکلی با لغزش پاشنه، مالش یا تاول نداشتم.

علاوه بر رویه فوق‌العاده سبک، طراحان بروکس به الهام گرفتن از لباس‌های فضایی فضانوردان با قرار دادن لایه‌های کانتور در سرتاسر پاشنه و لهجه‌های بازتابنده در سراسر پاشنه پا ادامه می‌دهند.

افکار نهایی

طراحان Brooks Blue Line بار دیگر با انتشار محدود Aurora سطح بالاتری را به خود اختصاص دادند.

مهندسی پیشرفته منجر به فوم فوق‌العاده سبک DNA Loft v3 با نیتروژن شد که احساسی روان و بالشتک بی‌نظیر را ارائه می‌دهد.

رویه‌ی تک رنگ و لهجه‌های بازتابنده با حباب‌های اغراق‌آمیز فوم میانی کار می‌کنند تا حس و زیبایی ظاهری عجیب و غریبی را به شما ارائه دهند که مطمئناً هر کجا که بروید شگفت‌انگیز خواهد بود.

جین درباره شفق می‌گوید: «در نهایت، شفق قطبی یک خودروی مفهومی است که دوندگان می‌توانند با آن تعامل داشته باشند. فناوری Aurora به مدل‌های آینده بروکس اضافه می‌شود تا حس بالشتک پیشرفته را برای دوندگان بیشتری به ارمغان بیاورد.

به جرات می توان گفت که ما در لبه صندلی های خود منتظر چیزی هستیم که Brooks Blue Line بعدی را می پزد.

  • ۰۱/۰۶/۱۷
  • ali ma

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی