تحلیل و بررسی کفش های ورزشی

  • ۰
  • ۰

چه یک دونده مبتدی یا یک ماراتن باتجربه باشید، می توانید تمرینات خود را در On Cloudgo جدید ارتقا دهید. On Cloudgo بالشتک های مخملی و پشتیبانی راحت را برای انواع دونده ها ارائه می دهد.

On Cloudgo که با بالشتک CloudTec امضای On، یک Speedboard محکم و مواد سبک وزن ساخته شده است، با در نظر گرفتن راحتی و قابلیت اطمینان ساخته شده است.

بازبینان Fleet Feet On Cloudgo را آزمایش کردند تا احساس و عملکرد آن را درک کنند. آنها به تناسب سریع و راحت و سواری نرم علاقه داشتند. در اینجا چیزی است که می توانید از جدیدترین کفش دویدن On انتظار داشته باشید.

On Cloudgo بالشتک سطح بعدی را ارائه می دهد

اگر قبلاً از کفش‌های مخصوص دویدن استفاده کرده‌اید، احتمالاً با سری متمایز غلاف‌های آن‌ها، به نام ابرها، در زیر پا آشنا هستید. سیستم بالشتک CloudTec امضای On، پشتیبانی چند جهتی را ارائه می‌کند تا بتوانید بدون توجه به اینکه چگونه فرود می‌آیید، راحت اجرا کنید. به همین دلیل است که دوندگان با انواع الگوهای راه رفتن می توانند از بالشتک CloudTec بهره مند شوند.

ابرهای On Cloudgo نسبت به سایر کفش‌های On با بالشتک بالا، مانند On Cloudmonster و On Cloudstratus، کوچک‌تر هستند. ابرهای کوچک‌تر سواری با واکنش‌پذیری بیشتری را ایجاد می‌کنند و همچنین اطمینان می‌دهند که هیچ زباله‌ای در جاده در داخل کفی گیر نمی‌کند.

«آن دوباره این کار را انجام داد! آنها یک کفش دویدن با بالشتک و فنری با سواری نرم ایجاد کرده اند. کارولین می‌گوید: «تقریباً به نظر می‌رسد که این کفش حالت تکان‌دهنده‌ای دارد، زیرا پاهای من به راحتی در هر مرحله می‌چرخد

داخل زیره میانی یک تخته اسپید برد پلی اورتان گرمانرم (TPU) قرار دارد که یکی دیگر از قطعات کلیدی فناوری کفش On است. وقتی عناصر Cloud در حین فرود فشرده می شوند، Speedboard درگیر می شود و شما را به جلو می راند.

اما On Cloudgo فقط برای سوق دادن شما به جلو ساخته نشده است. به لطف زیره میانی ساخته شده با سوپرفوم هلیون، فناوری زیره میانی اختصاصی On، On Cloudgo پوشش مخملی ایجاد می کند که ضربه را با هر قدم جذب می کند. سوپرفوم هلیون هر دو عنصر سفت و سخت و انعطاف پذیر را در یک ترکیب فوم ترکیب می کند و یک سواری نرم و در عین حال پاسخگو را ایجاد می کند.

«On Cloudgo قطعاً یک کفش Goldilocks است. بالشتک نرم است بدون اینکه خیس و محافظ باشد و در عین حال به طور منطقی پاسخگو باشد. الکس می‌گوید کفش‌ها به اندازه‌ای سبک هستند که اصلاً پاهای من را سنگین نمی‌کنند، اما از نظر پایداری و دوام، احساس خوبی دارند.

یک زیره لاستیکی بادوام، کشش و چسبندگی محکم و قابل اعتمادی را فراهم می کند که می تواند جاده های نرم را نگه دارد.

نیت می‌گوید: «زیره‌ی بیرونی On Cloudgo به‌اندازه‌ی کفش‌های On معمولی باریک نیست، اما قطعاً زیره‌ای خوب و چسبنده دارد.

مانند سایر کفش های On، Cloudgo برای هر نوع دویدن یا تمرین به اندازه کافی همه کاره است. می توانید آن را در دویدن، به باشگاه یا برای یک روز طولانی روی پاهای خود بپوشید.

رویه سازگار با محیط زیست، راحتی همه جانبه را فراهم می کند

On Cloudgo دارای رویه مش پلی استر مهندسی شده است که به راحتی در اطراف پای شما پیچیده می شود و شما را در جای خود محکم نگه می دارد. بهترین قسمت؟ تخمین زده می شود که 85 تا 90 درصد از مواد بازیافتی ساخته شده است و این کار را برای محیط زیست آسان تر می کند.

جلوی پا جادار، فضای کافی برای تکان خوردن انگشتان پا را فراهم می کند، در حالی که یک قسمت میانی پا و پاشنه راحت، پاهای شما را در جای خود نگه می دارد. زبانه‌ای شیک و یقه‌ی پاشنه‌دار راحتی همه جانبه را تضمین می‌کند و توری‌های بافت‌دار به اندازه‌ای بلند هستند که به هر نحوی که می‌خواهید بند می‌شوند.

Cloudgo حسی نرم و خوشایند دارد. من مخصوصاً یقه پاشنه پاشنه دار را دوست دارم. کیت می‌گوید، احساس می‌کنم اطراف پاشنه و مچ پایم ذوب می‌شود تا راحت از خفاش راحت شود.

الکس می‌گوید: «بالا، زبان و یقه پاشنه همگی بدون احساس گرما یا ضخامت بیش از حد هستند.

لوگوهای انعکاسی روی جلوی پا و در امتداد قسمت داخلی کفش برای دید بیشتر می‌درخشند. رویه نیز با خطوط برجسته طراحی شده است که دور پا می‌پیچد و با طراحی اولین سوتین‌های ورزشی این برند مطابقت دارد.

On Cloudgo vs On Cloudrunner

در ماه‌های اخیر، On به طراحی کفش‌هایی با بالشتک بیشتر و بیشتر از همیشه پرداخته است. پس از انتشار مورد انتظار On Cloudmonster، On Cloudrunner، یک کفش دویدن نرم و در عین حال پایدار با پشتیبانی متوسط ​​عرضه شد.

On Cloudgo همتای خنثی On Cloudrunner است که همان سطح بالشتک و راحتی را با سواری انعطاف‌پذیرتر ارائه می‌دهد. در حالی که On Cloudrunner با فوم سبک وزن صفر ساخته شده است، Cloudgo دارای یک بستر مجلل از فوم Helion است.

در کنار On Cloudmonster، Cloudgo نرم‌ترین کفشی است که من امتحان کرده‌ام. نیت می‌گوید که احساس قدم به قدم بسیار عالی است و کفش‌ها با خوشحالی در کنار هم چرخیدند.

On Cloudgo برای چیست؟

On Cloudgo یک انتخاب عالی برای مبتدیان و دوندگان باتجربه است زیرا می تواند تقریباً برای هر دویدنی کار کند. این بالشتک و راحت با پاسخگویی کافی برای افزایش سرعت است.

«اگر یک مربی قوی دوست دارید که بالشتک، راحتی و توانایی حرکت مایل به مایل را به حداکثر برساند، باید On Cloudgo را امتحان کنید. نیت می‌گوید: «این با گلیسیرین بروکس و نیو بالانس 880 قابل مقایسه است - یک مربی روزانه حذفی که برای همه دوندگان خوب است

منبع

 

 

  • ۰۱/۰۶/۱۵
  • ali ma

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی